Ця стрічка Жана Данна — тридцять сьомий фільм гучного кінематографічого проєкту "Догма 95", центральної події европейського арт-кіно кінця ХХ століття.
Ця стрічка Аннетти Олесен — тридцять четвертий фільм гучного кінематографічного проєкту "Догма 95", центральної події европейського арт-кіно кінця ХХ століття.
Ця стрічка Сюзанни Бієр — двадцять восьмий фільм гучного кінематографічого проєкту "Догма 95", центральної події европейського арт-кіно кінця ХХ століття.
Ця стрічка Оке Сандґрена — вісімнадцятий фільм гучного кінематографічого проєкту "Догма 95", центральної події европейського арт-кіно кінця ХХ століття.
Ця стрічка Лоне Шерфіґа — дванадцятий фільм гучного данського проєкту "Догма 95", центральної події европейського кінематографа кінця минулого століття.
Ця стрічка Крістіана Леврінґа — четвертий фільм гучного данського проєкту "Догма 95", центральної події европейського кінематографа кінця минулого століття.
Ця стрічка Сьорена Краґ-Якобсена — третій фільм гучного данського проєкту "Догма 95", центральної події европейського кінематографа кінця минулого століття.
Ця стрічка Ларса Фон Трієра — другий фільм гучного данського проєкту "Догма 95", центральної події европейського кінематографа кінця минулого століття.
Ця стрічка Томаса Вінтерберґа — перший фільм гучного данського проєкту "Догма 95", центральної події европейського кінематографа кінця минулого століття.
Догма 95 — авангардистський напрям у сучасному кінематографі, започаткований 1995 року данськими кінорежисерами. Відомий також під назвами «Маніфест Догми 95» та «Обітниця цноти». Базується на зведенні правил, що ставлять на перше місце сюжет та гру акторів та забороняють використання спецефектів у кіновиробництві.