Про фільм:
Сюжет, принаймні його левова частка, відверто анекдотичний. Американці єврейського походження ведуть зухвалу партизанську війну в тилу у німців, забиваючи ворогів биткою та вирізаючи їм скальпи. Цього мало? Причиною кінця Другої світової був один звичайнісінький кіносеанс, де зібралася уся нацистська верхівка. І цього замало? Тіло Гітлера перед смертю розстріляли (в кінотеатрі) так, що його навряд чи хтось міг впізнати. Мабуть, на цьому слід зупинитись: любителі історичного кіно вже зрозуміли, що у разі походу на сеанс потраплять не туди, куди хотіли. Ні, це швидше спагеті-вестерн в окупованій нацистами Франції, де може відбуватись майже все, що завгодно. Але, нагромаджуючи сюжетні "глупства”, Тарантіно не забуває про почуття і емоції глядачів, створюючи для них цікаві й повнокровні характери. Їх у фільмі аж двоє, і це велике щастя, бо зараз і один вважається рідкістю. № 1 – Крістоф Вальц, який пропонує абсолютно фантастичну гру в ролі головного лиходія фільму (Гітлер, який теж з’являється на екрані, у порівнянні з ним схожий на непорозуміння, не кажучи вже про інших великих цабе Третього Райху). Чого лише варта перша, дуже довга, сцена, де полковник Ланда поступово, крок за кроком, ставить у глухий кут допитуваного, не залишаючи йому жодного шансу. В одну мить він може бути веселим і доброзичливим, а в інший на його обличчі з’являється відверто вовчий вираз. Він прямий нащадок лиходіїв Лі Ван Кліфа та Генрі Фонди з кінострічок Леоне, але при цьому і оригінальний, самостійний образ. Саме з ним, до речі, пов’язаний один з головних сюжетних сюрпризів картини (а їх у цьому фільмі вистачає). При цьому Вальц ніколи не намагається викликати до Ланда симпатію: цей персонаж – зло однозначне, абсолютне, з великої літери. Так само з великої літери слід писати у даному випадку слова "акторська гра”: ця робота вже була відзначена "Золотою пальмовою гілкою” і цілком гідна "Оскара” (найімовірніше в номінації "Найкраща чоловіча роль другого плану”). № 2 – дебютантка у Голлівуді, француженка Мелані Лорен у ролі Шошани-Емануель, без перебільшення душі фільму. Можна лише здогадуватись, наскільки підніметься міжнародний рейтинг майже невідомої за межами її батьківщини актриси після цієї ролі. Лорен пропонує тонку й делікатну гру, створюючи образ сильний та привабливий, який неможливо приписати до будь-якого зі встановлених фільмами про нацистів штампів та кліше. Тому й "оскарівські” перспективи не видаються фантастичними: сюжетна лінія Шошани цілком серйозна і дуже емоційна, акторське виконання точно не гірше, ніж було у Уми Турман, і в руках у неї немає самурайського меча, який міг би налякати академіків.
Не те щоб у фільмі не було б на що дивитись крім цих двох персонажів, але без них це було б зовсім інше кіно. Тарантіно, як завжди, підготував гідні ролі для майже усіх без винятку акторів – від Майка Маєрса, який засвітився в епізоді і насправді грав, до зірок Бреда Пітта та Даян Крюґер, для яких ролі у "Виродках” точно увійдуть до числа їхніх найкращих. Є у стрічці, як вже було сказано, чимало несподіваних поворотів, які залишають публіку з відкритим ротом, і є у ній щира любов до кіномистецтва як сили, що може подовжувати життя і змінювати історію. Є також напрочуд вдале для сучасного кіно використання в сюжеті музики, але у Тарантіно цей фактор завжди був на висоті.
Оригінальна назва: Inglourious Basterds Країна: США, Німеччина Рік: 2009 Режисер: Квентін Тарантіно Жанр: Драма, бойовик, історичний Тривалість: 153 хв
Розмір: 2,05 Gb i 2,91 Gb
Формат: AVI
Безкоштовно завантажити: FileShare
Безкоштовно завантажити: UpLoad Безкоштовно завантажити: eMule Безкоштовно завантажити: eMule
|