Місце народження: Мілан, Італія.
Факти з життя:
За освітою Марко Феррері - ветеринар. Якийсь час він працював продавцем спиртних напоїв, починав працювати журналістом, займався продюсуванням, рекламою, експериментував з теленовинами. У 1950 році разом з Ч. Дзаваттіні заснував кіножурнал під назвою "Documento Mensile". Його повинні були регулярно показувати в італійських кінотеатрах як набір новин, документальних матеріалів і придуманих історій, але ідея була залишена після двох випусків.
Продаючи кіноапаратуру в Іспанії, він познайомився з комедійним сценаристом Рафаелем Аскона (Rafael Azcona), дружба з яким поклала початок багаторічній співпраці. В Іспанії в кінці 1950-х років він дебютував як режисер художніх фільмів, які в гостро-сатиричній, з елементами чорного гумору, манері зображали життя сучасної Іспанії.
Повернувшись до Італії, він досить швидко завоював репутацію режисера-еклектики з колючими гуманістичними темами й анархічним поетичним стилем. У своїх ранніх фільмах він розглядав шлюбні відносини або відсутність таких з песимістичним цинізмом, який досяг високого рівня відчуження і відчаю в його важкому для розуміння шедеврі "Диллінджер помер".
Працюючи в Італії і Франції в 1960-х і 1970-х роках, Феррері створив одні з найоригінальніших і найтривожніших фільмів европейського арт-синема, поєднуючи соціально-політичну критику, чорний гумор і секс. Без сумніву, найскандальнішим з них вважається "Велика об’їдайлівка" - похмура алегорія про світ споживання. Інша тема, характерна для творчості Феррері, - проблема взаємовідносини статей, до якої він не раз звертався, кожного разу по-різному, іноді шокуючи публіку, впродовж свого життя: "Ліза" (1972), "Остання жінка" (1976), "Історія П’єри" (1983), "Майбутнє - це жінка" (1984) та ін.
Не дивлячись на те, що фільми Феррері 80-х помітно поступалися його ж роботам колишніх років, до початку нового десятиліття він зумів знову звернути на себе увагу - фільм, що вийшов на екрани в 1990 році - драма "Будинок посмішок" отримав приз "Золотий ведмідь" на міжнародному кінофестивалі в Берліні.
Останніми фільмами режисера стали "Щоденник маніяка" (1993) та "Нітрат срібла"(1996).
Фільмографія:
1. El Pisito / Квартира (1959)
2. Los Chicos / Хлопці (1959)
3. El Cochecito / Інвалідна коляска (1960)
4. Le Italiane e l'amore (1961)
5. L'ape Regina: Una Storia Moderna / Бджолина королева: сучасна історія (1963)
6. La Donna scimmia / Жінка-мавпа (1964)
7. Controsesso / Контросессо (1964)
8. Marcia nuziale (1965)
9. L'Uomo dei cinque palloni / Учора, сьогодні, післязавтра (1965)
10. Oggi, domani, dopodomani / Сьогодні, завтра, післязавтра (1965)
11. Corrida! / Корида! (1966)
12. L'Harem / Гарем (1967)
13. Dillinger è morto / Дилінджер помер (1969)
14. Il Seme dell'uomo / Сім’я людське (1969)
15. Perché pagare per essere felici / (1971)
16. L'Udienza' / Авдієнція (1971)
17. Liza / Ліза (1972)
18. La Grande bouffe / Велика об’їдайлівка (1973)
19. Touche pas à la femme blanche / Не займай білої жінки (1974)
20. La Dernière femme / Остання жінка (1976)
21. Ciao maschio / Прощавай, самець (1978)
22. Yerma / (1978, ТБ)
23. Chiedo asilo / Прошу притулку (1979)
24. Storie di ordinaria follia / Історія звичайного безумства (1981)
25. Storia di Piera / Історія П’єри (1983)
26. Il Futuro è donna / Майбутнє — це жінка (1984)
27. I Love You / Я тебе кохаю (1986)
28. Come sono buoni i bianchi (1988)
29. La Casa del sorriso / Будинок посмішок (1988)
30. Le Banquet / Банкет (1989)
31. La Carne / Плоть (1991)
32. Diario di un vizio / Щоденник маніяка (1993)
33. Nitrato d'argento / Нітрат срібла (1997)